“Képviselőink” kiadásai a választások idején

A törvény 386 milliót enged meg a kampány összkiadásaira (képviselõnként egymilliót) Ferenc testvér (Fletó) 148, Kukorica Tádé (Viktor) 118, a 120 kiló marhahús (Kuncze) 75, és Ibolykánk 32 milliót költött saját õszinte bevallása szerint, az RTL Klub állítja: ezek hiteles adatok. A MB adatbázistárolása 30 millióba került. A TNS Media Intelligence felmérése szerint politikai reklámra Fletó 1,3 milliárdot, Kukorica Tádé 1,1 milliárdot, a bibsik 568 milliót, és Ibolyka 408 milliót költött. (A számítás listaárakból indul ki, és nem tartalmazza az áprilisi költségeket.) Az AGB Nielsen Media Research szerint tévés hirdetésekre a bolsik 615, a zsidesz 248, a ZSDSZ 213, az MDF 161 milliót költött. Januártól áprilisig Fletó 715 millióért, Kukorica Tádé 1,6 milliárdért, Kuncze 369 millióért és Ibolyka 307 millióért bérelt reklámfelületet. A nyomdaköltség egy-egy óriásplakátnál több százezerbe kerül! Fletó és Tádé összesen mintegy 4-4 milliárdot költöttek kampányra!

(forrás: FRONT a nemzeti ellenállás lapja)

Explore posts in the same categories: Politika

%d blogger ezt kedveli: