…"szétbasszuk a fejed!"

Hazai Levél (2006.09.26)
Voltam délelőtt a Fővárosi Bíróságon a Markó utcában,ahol a fiatalok pere zajlik. Iszonyú! Lelkileg rettentően megviselt,pedig én sem elítélt sem hozzátartozó nem vagyok. Ártatlan fiatal egyetemistákat vittek be.Olyanokat akik vagy a Kossuth térről vagy egyetemi buliból tartottak haza. Mivel a közlekedés megbénult ezért gyalogoltak az utcán. … ez a rendőröket nem nagyon érdekelte.

Volt közöttük két olyan korombeli csinos 40-50 kg-os fiatal lány, akiknek szétverték a fejét!!!! Az összes fiatal előre megírt (!) határozat alapján 30 napos előzetes letartóztatásba kerül. Köztörvényes bűnözőkkel zárják össze őket. Több joghallgató is van köztük, azokkal még keményebben bánnak. Az ügyvédek elvannak képedve. Az egyik ügyvédnő sírva fakadt.
Azt mondják ilyet még ők sem láttak… Rémes, mintha az 50-es években lennénk!

Szerdáról csütörtökre virradó éjszaka rám is rám támadt 30 rendőr! Engem nem vertek meg, csak lerángatták a kabátom és a sálam. Agresszív módon eltorzult arccal kiabáltak,hadonásztak a gumibotokkal. Mondtam nekik, hogy újságíró vagyok. Erre ők azt válaszolták, hogy “ki a faszt érdekel, hogy ki vagy te mocskos kurva! …szétbasszuk a fejed….” (bocsánat, hogy szó szerint idéztem, de nem akarom szépíteni a dolgokat!) Nagy nehezen elengedtek. Bejelentést pedig hiába tettem. A rendőrség szerint örülhetek, hogy nem vittek be, nem vágtak jól pofán. Mondjuk én is örülök, hogy csak a kabátom szakadt el, látván ezeket a fiatalokat, főleg a lányokat.

Még aznap éjszaka, mikor a bejelentést tettem megkérdeztem a rendőrnőt, akivel beszélgettem, hogy mi lenne, ha nem újságíró, hanem civil fiatal nő lennék? Szőke fiatal nők jelentik a veszélyt Erre azt válaszolta, hogy “igen ők ugyanolyan bűnözők (!) mert az MTv Székház előtt nők szedték a követ.” Másnap nem is mentem az utcára, nekem a lelki terror is elég volt. Olyan sokkot kaptam, hogy alig tudtam hazajönni. Mozgó taxiba szálltam be én nem tudtam megmondani neki elsőként hova vigyen csak annyit, haza! Félelmetes, ami itt folyik!!!! /G.H.R/

Explore posts in the same categories: Társadalom

