Magyarország hivatalosan rendőrállam!

Hazai Levél
A Kossuth téren ingyenesen szolgáló orvosok ma elmondták, az állítólagosan tüntetõknél talált fegyverek, acélgolyókat, késeket mintegy ötven rendõr vitte be hétfõn hajnalban a kórházsátorba és szórta szét. Aztán nyomban fényképezni kezdték mindezt, mint „bűnjelet”. Mint annak idején, amikor Ekrem Kemál Györgynél bp_2006_c.jpgtaláltak „véletlenül” egy ládányi géppisztolylõszert. Igaz, fegyvert nem találtak hozzá… A faszénnel töltött zoknik valóban az övéik [a tüntetőké] voltak, mert tudták: ez a legjobb védekezés a könnygáz ellen. Nem pedig gyújtóbomba, mint azt az ökör „vasprefektus” (vagy inkább agyatlan bádogember) állítja.
Azt is mondják a tüntetõk, hogy a rendõrök egy része nem is magyar volt. A „Hanem?” kérdésre is válaszoltak, de az eléggé hihetetlenül hangzott…
Ma délután a Fidesz megemlékezésén vettem részt az Astorián. A rendezvény végeztével a Deák tér irányába indult meg a tömeg nagy része, mivel az Astoria téri metrómegálló le volt zárva, és leghamarabb ott szállhattak metróra. A Károly körút közepén járhattunk, amikor a Deák tér felõl füstöt láttunk felszállni. Ettõl az emberek kicsit elbizonytalanodtak, de azért folytatták útjukat, sokan nem sejtették, honnan származik a füst, amit sûrû pukkanások kísértek.

A tömeg békés volt, álmunkban se gondoltunk arra, hogy hamarosan minden csatatérré fog változni. Egyszer csak az elõttem állók hirtelen irányt változtatva rohanni kezdtek a házfalak felé. A másodperc törtrésze alatt megértettem, miért. Szemben velem vágtató lovas rendõrök tûntek fel, hihetetlen iramban közeledve. Én is igyekeztem a falhoz menekülni, de ott már sokan szorongtak, így csak reméltem, hogy nem taposnak agyon abban a szent pillanatban. Elrobogtak mellettünk, utánuk néztem, lassítás nélkül rohantak bele az Astoria felé veszettül menekülõ tömegbe. Abba a tömegbe, amelyben gyermekek és idõsek is szép számmal voltak! Kezdett eluralkodni a pánik. De ez csak a kezdet volt.

Szinte egy másodperccel késõbb, ahogy a fal mellett igyekeztünk visszafelé, a Dohány utca felé (ez tûnt a legjobb menedéknek), gyalogos rendõrök sora jelent meg mellettünk, kezükben könnygázszóró. Nem hagytak idõt felocsúdni, már fújtak is. Az idõs, szívbeteg, 45 kilós apámnak két lépésrõl fújta az arcába a gázt a rohamrendõr! Nekik háttal fordulva arcunkat fedezve próbáltunk a fal mellett menekülni. Ekkor jelentek meg a vízágyúk, melyek zöld festékkel lõttek minket. (Mint utólag megtudtam azért, hogy késõbb megkülönböztethetõk legyenek a veszélyes tüntetõk a békés tüntetõktõl, és így könnyen be lehessen õket gyûjteni!).

Szerencsémre ekkor egy kapualjhoz értem és még idejében beugrottam rajta, de ahogy visszanéztem, láttam, hogy két vízágyús kocsi között egy harmadik tankszerû alkalmatosság gördül be, és lõni kezd felfele, a házak felé, de csak a fákat találta el, és amivel lõtt (nem értek a fegyverekhez), szikrát hányva csapódott az ágakba. Szerencsére egy udvarrendszerbe jutottam a kapualjból, amin keresztül sértetlenül kijutottunk a Rumbach utcába. Itt is tömegesen menekültek az emberek, majd a Dob utca felé mentem, eddigre kezdett elmúlni a könnygáz hatása, onnan már sértetlenül tudtam hazajutni.

Azért mondtam el nektek, hogy lássátok, az utcai zavargásokat nem a szkinhed csõcselék kezdte. Ez volt a kezdet, ezután indultak meg a bátrabbak a város több pontjára, mert betelt a pohár! – Nem lehet elhallgatni azt, hogy Budapesten, 2006-ban, az Európai Unióban fegyvertelen és békés, hazafelé igyekvõ embereket lovas rendõrrel és könnygázzal terrorizáljanak!
Ha nem lettem volna szemtanúja az eseményeknek, nem hinném el, de igaz: hung6.JPGMagyarország rendõrállam! És fényévekre van a demokráciától!
Ötven évet vártak! És visszajöttek! De talán ilyen példátlan aljasságot még a kommunisták sem tettek soha, hogy miközben nemzeti ünnepen magukat ünneplik, aközben a vétlen népet véresre verik az utcán! [Vajon kiket takar a rohamsisak és a rendőrruha? Honnan jöttek? -tj]
És még valamit. Sokan azt mondják majd, véletlen volt. Nem. Nem volt véletlen. A rendõrség napokkal ezelõtt jelezte a mentõszolgálatnak, hogy ma estére nagy mennyiségû, különbözõ vércsoportú vérplazma álljon készenlétben az ügyeletes kórházakban!!!! — Adjátok tovább, messze hangozzon az üzenet! /A.B./
…………..

Explore posts in the same categories: 1956-2006, HAZAI LEVÉL

