Túl forró volt a kása?

vakolok.JPG▐ Az előző, pontokba kötött «Minden, ami fáj, minden, ami öröm» gondolataimra egész sorozat olyan költemény érkezett a «Comment» rovatba, amelyek nemhogy nem vágtak a témába, de a poéta — versek formájában! — egyenes támadásba kezdett a személyem ellen. Ugye, mindenki odatartozik ahová akar, és a világnézetét is úgy alakítja, ahogy azt jónak látja.

Mivel volt szerencsém látni a szakállas képét, a kora ellenére látogatónk nemcsak az Interneten munkálkodik mélyrehatóan, hanem — ahogy kivettem a honlapjainak tartalmából — Magyarországon is. Persze, hogy megijedtem, amikor az egyébként giccses oldalakon felfedeztem Szili Katalin, II. János Pál pápa neveket. Mitöbb, még a Magyarországi Nagyoriens Szabadkőműves Nagypáholy elismerő sorait is, amelyben Nacsády András nagymester elfogadná poétánk — Faluház, Feltalálók Háza, Magyar Korona Lovagrend stb.– Alapítányába való belépést. [Kossuth Lajos is azt hitte, hogy az amerikai szabadkőművesek majd fegyverekkel segítik Magyarország függetlenségi szabadságharcát. Tévedett! **Tempus Omnia Revelat!**]

Régóta gyanítom, sőt tudom, hogy a vakoló-testvérek **állam az államban** jellegű intézményei már minden lehető zeg-zugot betöltöttek, de ezentúl, amennyire lehetséges, árgus szemekkel követem az útjukat.

Mivel egyeseknek a kása túl forró volt, sajnálattal a Comment-rovatot lelakatoltam! –tj

Explore posts in the same categories: Magyar szemmel, Társadalom

