Új értelmezés kell: «Legfőbb érték az ember!»

“Az egyetlen dolog, ami szükséges a Gonosz diadalához, hogy a jó emberek ne tegyenek ellene semmit.” (Edmund Burke)

“Bezárás réme fenyegeti a légzésbénult betegeket ellátóoxygen.jpg osztályt” — Kérem minden ismerősömet, hogy az üzenetemet és versemet adja tovább, hogy körbe járjon, hátha lesz foganatja: SOS! Sajnos a bezárás réme fenyegeti a légzésbénult betegeket ellátó Osztályunkat, mivel a Budai Gyermekkórház is felkerült a bezárandók listájára! Kérek minden ötletet, vagy jó (befolyásos!) e-mail címet, hogy nyomást gyakorolhassunk a miniszterre vagy a Regionális Tanácsra, hogy ez ne történhessen meg. Egy krónikus osztályon a biztos halál vár ránk, mert az életünk és nem csak az életünk minősége függ attól, hogy ezt elkerülhessük! Minden ötletet várok!

Doszkocs Zsuzsakapu.JPG

Tűnődés…

Túl vagyok a kómán
Élek, ahogy hagyják.
És a gép duruzsol a fülembe
Miközben levegőt juttat a tüdőmbe…

Nem kívánom Néked
Ezt a nehézséget!
De belenézhetne a szemembe
Aki szerint túl nagy a létem költsége…

Szeretem a szépet,
Festek is sok képet.
És a gép duruzsol a fülembe
Miközben levegőt juttat a tüdőmbe…

A gazdaság sáros?
Haljak meg, tán már most!
De belenézhetne a szemembe,
Aki szerint túl nagy a létem költsége…

Igyekszem a jóra,
Vágyom néhány szóra.
És a gép duruzsol a fülembe
Miközben levegőt juttat a tüdőmbe…

Hát Tisztelt Országház!
Ez a humanitás?
De belenézhetne a szemembe
Aki szerint túl nagy a létem költsége…

Komor ez a Világ,
Nekem helyet nem ád.
De belenézhetne a szívembe
Aki szerint nem vagyok méltó az életre.

Doszkocs Zsuzsa

a Budai Gyermekkórház Légzésrehabilitációs Osztály betege

Explore posts in the same categories: HAZAI LEVÉL

